راهی است راه عشق که هیچش کناره نیست

راه عشق

رابطه بین کوهنوردان و کوهستان رابطه عاشق و معشوق است و این عشق نهفته در میان ایندو است که با شور و اشتیاق وصف ناشدنی گاهی بر بلندای قله ها و گاه در دل دره ها و گاه جنگل و دشت ساعتها و بعضاْ روزها را بدون خستگی جسم و جان با آرامشی خاص سپری میکند.
این آرامش بی مانند، سرشار از لذتی است که جز عاشقان به طبیعت نمیتوانند درکی به معنای واقعی از آن داشته باشند.
این راه راهی است که در آن خستگی معنایی ندارد و علی رغم فعالیتهای سنگین، بعداز اجرای برنامه آنچنان احساس شور و شعف و سرزندگی در تن و جان آدمی جاری و ساری می کند که به مثابه شارژری عمل میکند که تا آخر هفته فول شارژ هستی.
این عشقی است که فقط عاشقان و مریدان خود را می طلبد و اگر قلباْ دلباخته آن نشوی نمیتوانی از این رابطه بهره ای ببری.

تقدیم به تمامی کوهنوردان و طبیعت دوستان

قله یخچـــال، منتخب ششمین صعود قلم!

بالاخره انتظارها به سر آمد و نتایج نظر سنجی وبلاگ صعود قلم امسال اعلام شد:

فراخوان میزبانی و بدنبال آن رای گیری با استقبال بسیار خوب دوستان به پایان رسید که نتایج آن به شرح زیر اعلام میگردد:

از مجموع ۲۳۰ رای اعلام شده از طرف دوستان کوه نویس و کوه نورد، ۱۸۴ رای مورد تایید و شمارش قرار گرفت که در نهایت قله یخچال با ۷۲۰ امتیاز به عنوان برنامه منتخب ششمین صعود قلم برگزیده شد. به فواد رضاپور و دوستانش تبریگ گفته و  برایشان در اجرای هرچه بهتر این برنامه آرزوی موفقیت دارم.

سهند و جام در رقابتی نزدیک با ۶۰۵ امتیاز و بعد از آن سنبران و گهر با ۳۳۵ امتیاز  مورد استقبال خوبی قرار گرفتند. از مجموع ۴۶ رای باطله، ۲۳ رای متعلق به برنامه یخچال، ۱۳ رای برنامه جام و سهند، ۵ رای سنبران و گهر ، ۳ رای ویلو و دو رای به توچال و سرشاخان(اشتباه) بوده است. از آرا تایید شده نیز ۱۸۳ رای برای اولویت اول و ۹۹ رای برای اولویت دوم شمارش شده است.

کماکان اعلام میداریم بررسی این آرا مصون از اشتباه نبوده و نتیجه با احتمال خطای ۵ درصد محاسبه شده است. به نظر میرسد حتی در نظر گرفتن آرا باطله نیز نتیجه نظرسنجی را تغییر ندهد. اما با این حال مدیریت این وبلاگ آمادگی خود راجهت پاسخگویی به تک تک اعتراضات احتمالی در رابطه با آرا خواهد داشت.  

فراخوان بعدی، ثبت نام قطعی شرکت کنندگان در برنامه یخچال تیر۹۰ خواهد بود که متعاقبا اعلام خواهد شد.

در آخر از کلیه عزیزان، چه داوطلبین میزبانی و چه شرکت کنندگان در نظرسنجی و سایر دوستان که با حضور و پیشنهادات ارزنده خود ما را در این امر یاری رسانیده اید کمال تشکر را داریم.

 

 برگرفته از وبلاگ رسمی صعود قلم

شیرپلا - ایستگاه 5 توچال  2/2/90

دیروز رفتم شیرپلا و قصد صعود تا سنگ سیاه رو داشتم، با توجه به اینکه صبح خواب موندم و ساعت ۵ بیدار شدم، برنامه هام بهم ریخت. ۷ پای کوه بودم و نزدیکای ۱۰ بود که رسیدم شیرپلا و یکی از دوستان تماس گرفت که من در مسیر اوسون هستم و قصد رفتن به ایستگاه ۵ رو داشت که از من نیز درخواست کرد تا با وی هم مسیر بشم و با هم به ایستگاه ۵ رفته و سپس بازگردیم و منم حس انسان دوستانم گل کرد و راهی دوراهی اوسون - شیرپلا شدم و بقیه ماجرا ...

مسیر شیرپلا خیلی شلوغ بود و هوا تقریباْ خوب بود و فقط غبار تو هوا زیاد بود و گاهی ابری و گاهی نیمه ابری.
                                              عکسها بزودی آپلود میگردد.